A Mirabella kempinges közössége

Szuper szezon mögöttünk, nagy tervek előttünk

2024.09.20.

Elérkeztünk a szezon végéhez, ilyenkor egy kicsit bánkódunk, hogy egy időre el kell köszönnünk tőletek, de idén is rengeteg pozitív élménnyel lettünk gazdagabbak hála ennek a szenzációs Mirabellás kis közösségnek!

2024-ben is minden napra jutott egy-egy igazán emlékezetes pillanat, amelyekre ebben a mosolyra késztető felszabadult közegben és a különleges vízparti hangulatban könnyű volt rátalálni.

A Mirabella kempingben minden nap remek alkalom arra, hogy egy kicsit együtt legyünk, ünnepeljünk, sportoljunk, standélményeket gyűjtsünk, közösen főzőcskézzünk, meséljünk a tábortűz körül, jókat együnk, azt csináljuk, amit igazán szeretünk, egyszóval élvezzük az életet.

Bátran állíthatjuk, hogy az emlékezetes pillanatokban idén sem volt, hiány! Mindeközben mi, a Mirabella Camping csapata a háttérben folyamatosan azon dolgozunk, hogy mindezt a lehető legnagyobb kényelemben, egy igazán modern, ugyanakkor természetközel szálláshelyen élhessétek át!

Igazi közösségi hangulat

Nálunk a Mirabella Campingben a nyaralásélmény egy semmihez sem fogható formája valósulhat meg, amit három titkos összetevőnek tulajdonítunk.

A Mirabella Camping hangulatát a szállodai komforttal felérő kényelem, a természet és a vízpart közelségének különleges atmoszférája és a szenzációs kempinges közösség kombinációja adja.

Vízparti élmények

Sokan mondjátok és tényleg el kell ismernünk, hogy a kemping valóban kivételes adottságokkal rendelkezik, hiszen közvetlenül a vízparton fekszik, ahol zavartalanul élvezhetitek a kilátást. Ez a panoráma pedig nem is akármilyen, hanem a balatoni látképek legszebbjei között foglal helyet.

Mirabella kemping panoráma a Balaton parton

A szemközti Tihanyi-félszigetre nyíló kilátás biztosan hozzájárul a helyszín egyedi hangulatához. A saját partszakaszunkon találod strand parcelláinkat és a Zamárdiban egyedülálló kutyás strandot is.

Ez a nyár is tele volt pezsgéssel, vízparti kalandokkal és emlékekkel, amik hosszú időre bevésődtek a szívünkbe. A vízparti hangulatot, nemcsak a tó közelsége jelenti, hanem az is, ahogy használjátok ezt az adottságot. A Mirabbellások között sokan vannak, akik lelkesednek a vízi sportokért. Nálunk idén is deszkára pattanhattatok és a Windsurfcenter jóvoltából közvetlenül a kempingben zajlott a szörf és SUP oktatás. Örülünk, hogy a Mirabella kempinges közösségét ennyi lelkes hullámlovas is gyarapítja.

Komfort és szabadság

Mi úgy találjuk, hogy a Mirabella kempinges közössége két dolgot igazán szeret, a kényelmet és a szabadság életérzését.

Mirabella kempung Star mobilház a Balaton parton

A sátrazós és lakókocsis nyaralás hamisítatlan kempinges hangulatot varázsol erre a nyaralóhelyre. Aki még nem táborozott stand parcellán, annak ajánljuk, hogy ne hagyja ki. Idén hamar elkeltek ezek a különleges helyek, hiszen képzeljétek el, micsoda felemelő érzés, hogy a lakókocsitok előtt üldögélve kortyolgatjátok a kedvenc italotokat miközben zavartalanul élvezitek a kilátást közvetlenül a Balaton parton.

A kempingezés hogy kapcsolódik össze a kényelemmel?

Egyrészt nálunk minden fontos szolgáltatást helyben megtaláltok, másrészt pedig választhattok kényelmes, teljes körűen felszerelt, hűthető-fűthető mobilházakat is. Ezekben az otthoni komfort szintjén pihenhettek, élvezhetitek a közös reggeliket a tágas teraszon, vagy bekuckózhattok egy kis délutáni szunyókálásra. A mobilház olyan, mint egy igazi balatoni nyaraló, csendes privát pihenőhely, mégis a kemping felszabadult közegében, a természet ölelésében foglal helyet.

Mirabella kempung Star mobilház a Balaton parton

A Mirabellában a gasztronómia kitüntetett figyelmet kap, nálunk nem találtok éhes kempinglakót, hiszen itt mindenki megtalálja az étkezések élvezetének számára legideálisabb formáját. Legyen szó egy finom ebédről a Spájz Bisztróban, vagy friss pékáruról a reggelihez, amit helyben a G+G ABC-ben beszerezhettek, esetleg egy part menti piknikről, vagy egy ropogós hekkről, finom lángosról a Lángosellátóban, egy mennyei kézműves hamburgerről, amivel a büfék kecsegtetnek, itt csak a fantáziátok szab határt. Akár ti magatok is főzhettek, sőt a főzés lehet valódi közösségi program, családi kikapcsolódás is.

Együtt a Mirabella kempinges közösségével

A Mirabella kempinges közösségében azt a barátságos és összetartó hangulatot szeretjük a legjobban, ami bárhol felbukkan, amikor két vendég találkozik. Vannak köztetek kutyások, szörfösök, kisgyerekes családok, romantikát kereső párok, baráti társaságok, de jártak nálunk idén osztályok és céges csapatépítők is. Ez a sokféleség érdekessé teszi a vakációs élményeket és abban is biztosak vagyunk, hogy a Mirabella kempinges közössége teremti meg nálunk ezt a barátságos hangulatot.

A Mirabella kempinges közösségének legnagyobb kacajai idén is a gyerekektől származtak. Jó látni, hogy itt mindenki, még a kisebbek is szabadnak érezhetik magukat. Az Animacik egész nyáron fáradhatatlanul szolgáltatták a remek programokat, amit idén is sokan látogattatok. Sport, kézműves foglalkozások, vetélkedők és sok-sok kreativitás várt benneteket nap, mint nap, ahova bátran el lehetett engedni a gyerekeket, hiszen a kempingben egy biztonságos zárt környezetben a nagyobbacskák már magabiztosan közlekedhetnek önállóan is.

A Mirabella kempinges közösségét a négylábú kedvencek is gazdagítják, hiszen nálunk ők is szívesen látott vendégek és úgy látjuk, hogy ismerkedni is nagyon szeretnek! Amíg a gazdik együtt sétáltak és beszélgettek, szövődtek kutyabarátságok is. Voltak nagy pancsolások a szőrös kis kedvencekkel az elkerített kutyás strandon és nagy kirándulások a környéken.

A tűzrakóhelyeken a ráérős beszélgetések, a közös főzőcskézés és a bevált fortélyok megosztása idén sem maradt el. Az igazi Mirabella kempinges közösségi élmények jórészt a tűz körül születtek, ahol a közös  éneklések és bográcsozások megteremtették azokat az életre szóló nyáresti emlékeket.

Úgy érezzük, hogy a Mirabella kempinges közössége idén is erősebb lett. Sokat gondolkodtunk azon, hogy vajon mi az, ami képes arra, hogy így összehozza az embereket. A megfejtést nem tudjuk biztosan, de azt tapasztaljuk, hogy valamiért jó itt együtt lenni. Minden ami egy nyaraláshoz kell megtalálható a kempingben, legyen szó gasztronómiáról, szabadidőről, sportolásról, vagy csak egy kis pihenésről, ki sem kell tennetek a lábatokat a Mirabellából.

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy mindent elhozzunk nektek, ami a kényelmetekhez kell, így több idő marad arra, ami igazán fontos, egymásra és az együtt töltött minőségi időre.

Jövőre, veletek, ugyanitt

Ahogy búcsúzunk a szezontól, szeretnénk megköszönni nektek, hogy részesei voltatok ennek a csodálatos kalandnak. Hálásak vagyunk minden egyes percért, amit együtt tölthettünk, és alig várjuk, hogy jövőre újra találkozzunk! Nekünk már most a szezonnyitás jár a fejünkben, rengeteg fejlesztési tervünk van a jövőre nézve. Izgatottan látunk hozzá a munkához, hogy sok meglepetéssel indulhasson a következő év is.

Ne feledjétek már tudtok szállást foglalni a 2025-ös szezonra! Csapjatok le a jövő évi kalandokra, keressetek egy szimpatikus dátumot, hogy legyen mit várni. Ugorjunk fejest együtt az új élményekbe a szuper Mirabellás közösséggel!